ugdymo filosofija
Reggio Emilia
Reggio Emilia sistemos filosofija – įkvepiantis požiūris į ankstyvąjį vaiko ugdymą, kai vaikas vertinamas kaip unikali asmenybė. Su vaiku reikia elgtis taip pat pagarbiai, kaip su bet kuriuo suaugusiuoju.
Vaikai kalba šimtu kalbų. Jie mokosi liesdami, klausydami, matydami, girdėdami, bendraudami, tyrinėdami. Būtent Reggio Emilia programa kalba apie tai, jog aplinka vaikui – trečiasis pedagogas.
Ugdanti aplinka visada yra patogi vaikui – jis gali jam reikalingus daiktus pasiekti, jie yra padėti vaiko akių lygyje. vaikas turi galimybę žaisti ir mokytis skirtinguose kampeliuose, skirtingose kūno padėtyse (sėdint ant kilimo, gulint ant žemės, piešiant po stalu ar sėdint prie stalo), o ugdymo priemonės yra lavinančios kūrybinį mąstymą.
Emocinė aplinka. Vaiko, tėvų bei ugdytojų tarpusavio santykiai, bendradarbiavimas.
Emocinio intelekto ugdymas Kimochis
Mums svarbu ankstyvas vaikų emocinio intelekto ugdymas. Pasitelkdami Kimochis ugdymo programą, padedame vaikams pažinti savo ir kitų emocijas, mokomės jas atpažinti, tinkamai priimti ir išreikšti.
Emocinis intelektas – tai esminis asmenybės įgūdis.
Lauko pedagogika
Kaip ir vidaus, mūsų lauko erdvės skatinančios vaikų ugdymą. Lauko lysvės, vaismedžių sodai, augintiniai padeda vaikams pažinti gamtą, ugdo atsakomybę.
Vaidmenų žaidimų erdvės skatina vaikų kūrybiškumą, bendravimo, socialinius įgūdžius.
Kelionės už darželio ribų ugdo vaikų savarankiškumą, savireguliaciją, adaptabilumą bei kritinį mąstymą.